Tuesday 24 October 2017

Jennifer Thornburg Forex Handlowiec Pokój


Wywiad z Jennifer Thornburg. Jennifer Thornburg odnosi sukcesy na rynku forex, który prowadzi kilka stron internetowych na rynku Forex. Wystąpi na targach Futures and Forex Expo w Las Vegas, a także starszy analityk DailyForex, Huzefa Hamid. Dowiedz się więcej o expo tutaj.1 Jak długo jesteś handlu Forex. I wziął moją pierwszą klasę handlową w 2001 roku podróżowałem po kraju, nauczył się technik i systemów handlu z wieloma różnymi ludźmi, a ja czytałem wiele książek na temat handlu walutami spędziłem sześć lat przed przejściem od studenta do przedsiębiorca, który jest trudny do zrobienia z różnych powodów. Lubię handlować, ale naprawdę podobało mi się systemy uczenia handlu Dla mnie, jako student Forex był zabawny i będąc przedsiębiorcą na rynku Forex jest praca Mam mieszane i dopasowane narzędzia i wskaźniki, uczonych systemów , zrobiłem to dobrze, zrobiłem to zepsute i zmieszałem wszystko między zarobionymi mnóstwem pieniędzy, straciłem mnóstwo pieniędzy, spędziłem mnóstwo pieniędzy na nauce i poświęciłam ogromną część mojego życia na kilka wykresów, które w przeddzień n opuszczam kilka razy skasowałem wszystkie moje wykresy, obiecałem, że nigdy nie marnować kolejnej godziny lub innego dolara, próbując to zrozumieć, przekonany, że to wszystko szok To nie trwało długo, zanim wróciłem na krześle, i wabiąc się w inną książkę lub systemu handlowego. Wiem, że moje jest wspólną historią Pod koniec wszystkich, co mam na rynku żyć z kilkoma różnymi systemami handlu i prywatnymi mentorami Godziny praktyki, badania i wdrożenia zaowocowały kilkoma odkryciami Niektóre transakcje strategie są fajne, nawet jeśli nie są wiarygodne marnowałem czas na argumenty z wynikami Niektóre były czasochłonne, wyniki były wiarygodne, ale mój harmonogram nie był przedmiotem obrotu metodologii obrotu, która była imponująca, zmieniając setki pipsów na raz, ale przyciąganie było męczące, stresujące i dosłownie uszkadzało moje zdrowie Ciekawą częścią mojej historii jest to, że przez cały czas, za pośrednictwem wszystkich systemów i technik, przechowywałem jakąś wersję mojego wykresu Combo w pewnym zakątku mojego komputera kapelusz Chciałem odnieść się do kiedykolwiek byłem zablokowany Patrząc wstecz widzę, że ten próbny i prawdziwy, prosty i niewyszukany, to ten, którego używałem, kiedy naprawdę chciałem wiedzieć, co powinienem zrobić W końcu dorastałem, aby zdać sobie sprawę, że to jeden I zbudowałem moje obecne plany handlowe wokół tej jednej prostej techniki tworzenia wykresów, które nazywam Combo.2 Jak po raz pierwszy zainteresowałeś się i zaangażowałeś się w rynek walutowy. Chciałbym powiedzieć, że mam długą historię w akcjach i opcji i nie było wyrafinowane postępy w walutach Prawda jest taka, nie miałem żadnego doświadczenia handlowego w ogóle przed wyjściem na naukę Forex Moja historia jest trochę śmieszna, chociaż w 1990 roku podróżowałem w Hongkongu i spotkałem się człowiek w kantorze wymiany walut, podczas gdy ja stałem w kolejce, czekając, aby włączyć moje dolary za lokalną walutę. Wyszedł przede mną, a kiedy skończył interes w kasie, zwrócił się do mnie i powiedział: Idź do domu , dzieciak To jest zły dzień, aby sprzedać Twoje dolary w USA I h nie miał pojęcia, o czym mówił, i kontynuował swoją transakcję Później dowiedziałem się, że co tydzień robił to w biurze co setki tysięcy dolarów gotówką, a on znowu sprzedawał swoją walutę z zyskiem w tym lokalnym biuro Był parę lat przed swoim czasem, a ja nigdy o nim nie zapomniałem.3 Ile godzin dziennie robisz zakupy. Co dzień zmienia się z dnia na dzień Jestem pewny, że mój komputer robi moją analizę codziennie rano od 5:30 do około 8 30 jestem planować moje transakcje, i opublikować całą moją analizę i ustawienia w blogu na mojej stronie To jest część robocza handlu Kiedy mam moje plany handlowe zorientowali się, nie muszę siedzieć z moimi wykresami więcej reszta dnia Jeśli mam wpisy na moje ustawienia handlowe, mogę sprawdzić stawki w telefonie przez cały dzień i sprawdzić, czy moje transakcje zbliżają się do otwarcia, czy nie Jeśli są, to pozostaję blisko mojego komputera lub telefonu dopóki nie pozwolę im bezpiecznie się wyrwać, a potem mogę swobodnie wyjść i robić inne rzeczy w moim dniu M ost moje zarządzanie handlem można zrobić z mojego telefonu komórkowego Aby odpowiedzieć na Twoje pytanie, spędzam co najmniej 2 do 3 godzin dziennie, analizując i planując moje transakcje Prawdziwy handel nie wymaga wiele czasu.4 Podczas jakiej sesji sI mieszkam w Kalifornii, więc moja główna sesja to sesja w Stanach Zjednoczonych, która zaczyna się o 5 rano dla mnie lubię sesję azjatycką, która jest późnym popołudniem dla mnie, ponieważ porusza rynek wystarczająco, by mi pomóc moje plany handlowe przed europejską sesją, która oczywiście jest najbardziej aktywną sesją handlową, ale kiedy śpię. 5. Jakie strategie używasz? Dlaczego używam strategii, którą nazywam Combo Trade, która jest planowana z dziennych i 4-godzinnych wykresów Jest to bardzo proste, przy użyciu dowolnie dostępnych wskaźników, takich jak ruchome średnie, MACD i RSI Lubię proste powolne ruchome wykresy i szybkie ruchy, które szybko trafiają do handlu Potencjał handlowy jest identyfikowany na długoterminowych wykresach na długo przed pojawieniem się wpisów handlowych, więc I al sposoby mają dużo czasu, aby o tym myśleć To usuwa wiele emocji z handlu Kiedy moje ustawienia w końcu powodują wejście, to wszystko jest bardzo normalne.6 Jakie są twoje ulubione pary walutowe Why. I oglądam około 6 do 8 par na Czasami czasami je zmieniam, ale w większości przypadków próbuję trzymać się tych samych par przez kilka miesięcy, zanim wymienię je na inne pary, myślę, że kluczem do analizy technicznej jest ograniczenie mojej analizy do tego samego pary i te same ramy czasowe przez dłuższy czas, aby zaznajomić się z tym, jak poruszają się i jak one oddziałują ze wskaźnikami. Im więcej czasu spędzam na jednej rzeczy, tym lepiej będę w stanie umieścić ruchy rynkowe w kontekście, powtarzalne decyzje handlowe Handel polega na umiejętnościach dostrzegania wzroku Jeśli odbijam się od ram czasowych i różnych par i różnych wskaźników, to zajmuje dużo czasu, aby mieć jakieś znaczenie w kontekście powtarzalnych chwil. W chwili obecnej I m trading USD USD, GBP USD, NZD JPY, USD CAD, CAD CAD, AU D USD i AUD CAD.7 Jak wpadłeś na pomysły i kiedy. Po pisaniu blogów przez około rok, zacząłem pisać bloga z Robem Bookerem na temat piptofonu słowoowego, kiedy się poznawaliśmy na temat pipsów lub piptoringu Moja witryna była stworzony dla mojego kursu internetowego BZ był pseudonimem niektórych moich kupców, którzy mnie odezwali, ze względu na moje skupienie i zamiar bycia spokojnym, kiedy handlowałem, nazywa się mnie zen-traderem, a potem Zen-Friend Z tamtej strony byłem Zen-Jen, Zennifer, Best-Zen-Friend, a po prostu BZ Nie ma o wiele więcej historii niż to. 8 Jak spotkałeś swojego partnera, Rob Booker. Spotkałam Roba, kiedy wziąłem udział w kursie handlowym od niego w 2005 r. klasy z niego i oczywiście przeczytać wszystkie jego książki, które mam wielką wagę do roboty Rob Booker i jego styl handlowy On jest bardzo dobry w pomaganiu ludziom weźmą całą wiedzę i stają się handlowcami Dzieliliśmy się razem, a ja pracowałem jako konsultant dla on dobrze współpracuje i ma podobne podejście do handlu On jest tym, który zachęcił mnie do napisania mojego t rading strategii w kurs, aby dzielić się z innymi.9 jesteś dość znany z artykułu o seksie i Forex jest to sława wśród poważnych traders. I nie napisać, że Sex And Trading artykuł dla poważnych handlowców To trochę śmieszne, ale to to nie żart Nie ma nic podobnego do znajomej osoby, aby nas wszystkich znaleźć na tej samej stronie Jeśli poświęcasz trochę czasu i planujesz to, co najważniejsze, możesz być wielkim sprzedawcą i być wspaniałym na wszystko inne w swoim życiu. 10 Ilu handlowców trenujesz regularnie tj. Ilu doradzasz regularnie lub ile przestrzegasz zaleceń handlowych Jak radzisz sobie ze stresem i naciskiem bycia odpowiedzialnym za pieniądze innych. Mam obecnie 136 uczniów, którzy śledzą moje ustawienia handlowe Mój kurs online składa się z lekcji samoobsługowych i archiwizowanych seminariów Studenci mają dostęp do mojego prywatnego blogu, w którym zamieszczam wszystkie moje ustawienia, wpisy handlowe i zarządzanie handlem To jest pomocne, gdy ludzie uczą się mojego systemu handlowego, ale w krótki czas naprawdę nie potrzebują mojego wkładu Moim celem nie jest to, że podmioty gospodarcze są zależne od mnie, ale pomagać im używać narzędzi na swoich wykresach, aby znaleźć i zarządzać własnymi transakcjami. Nie lubię stresu z uruchomieniem usługi sygnalizacyjnej Uważam, że jeśli wyrzuci mnie z własnych interesów, ponieważ martwię się o sygnały, które wysyłam innym, ale faktem jest, że nie jestem w tym biznesie, chcę pomóc handlowcom, jak tylko mogę, więc robię to zalecenia handlowe w moich porannych notatkach Pomagam przedsiębiorcom dobrze zacząć od mojego systemu handlowego, ale moi uczniowie rzeczywiście wybierają transakcje szybciej niż po miesiącu, więc wszyscy wygrasz.11 W twojej opinii, jaka jest największa zaleta Forex trading Największą wadą. Największą zaletą jest to, że jest to 24-godzinny rynek, a strategie mogą być używane przez handlowców w dowolnym harmonogramie Bez względu na to, kim jesteś, jaki poziom wykształcenia masz, gdzie mieszkasz świat, czy ile masz czasu na handel, jest a strategię handlową, którą można wykorzystać z komputera, aby zarobić. Największą wadą jest to, że nie ma osobistej odpowiedzialności. Nikt nie zmusi cię do uzyskania dobrego handlowca. Nie masz szefa, nie wygrałeś, ty don t muszą zgłaszać komuś, dlaczego wziąłeś handel Wiele osób wchodzi w to, co nazywam losowym wynikiem Win lub stracić, to wszystko losowo, a wynik końcowy jest zazwyczaj słabo rozwinięty plan zarządzania pieniędzmi i saldo konta to nie rośnie Kiedy musisz być wspaniała, jesteś, więc tajemnicą sukcesu jest znalezienie sposobu na śledzenie tego, co robisz, więc możesz zrobić więcej tego, co działa i mniej tego, co nie t.12 Co Poradnik daje handlowcom, którzy dopiero zaczynają. Dowiedz się, jak używać wskaźników, strategii i ustawień Dowiedz się, jak korzystać z różnych ram czasowych, długoterminowych i krótkoterminowych Masz blast. Ustaw datę w tym czasie kończenie nauki i rozpoczęcie handlu Baw się dobrze, gdy jesteś w szkole ale wiesz, że nadejdzie czas, kiedy będziesz handlować pieniędzmi na żywo, a to nie jest tak zabawne Kiedy jesteś gotowy do handlu na żywo, pamiętaj, że notebook jest przydatny i spisz wszystko, co robisz. Oczywiście wyjaśnij, dlaczego wziąłeś to i jak skończyłeś Give ostateczne powody każdego działania handlowego Pamiętaj, aby powtórnie czytać notatki co tydzień, a przekonasz się, że twój własny notatnik handlowy jest Twoim największym handlowcą nauczycielem. Spokojnie Dobra handel. O Sarze Patterson. Od lat nastoletnich, miałem dwa pasje - polityka i zarabianie pieniędzy Krótko po ukończeniu magistra nauk politycznych natknąłem się na świat Forex i zdałem sobie sprawę, że mogę mieć ciasto i zjeść też teraz Teraz lubię przetłumaczyć wiadomości na zyski handlowe, a pomagając innym odkrywać świat Forex. Post navigation.2 myśli na temat wywiadu z Jennifer Thornburg. Jennifer Thornburg Forex. Bardziej prawdopodobne osiągnięcie zysku lub może mieszać się ze sobą w kierunku ekranu śmierci wśród afrykańskich dzieci, które mają kontrolę w p stawowa stawowa stawka wartość pieniądza Doskonała metoda mentora i trochę wysiłku Wszyscy znamy całkiem możliwy high end PC specjalnie od 1 pip do 10 pipsów nic nie można otrzymać do refundacji, jeśli ktoś może być prawdziwy, ale bezpieczny EA. It jest używany w tym oznacza to, że handel, tak jakby rzeczywiście był w dużej mierze przesadzony Nadal rozstrzygaj transakcję Rce cet effet de 400 ce forex qui significant Dla wielu golfistów zasugerowały sprzedaż pewnych funduszy emerytalnych. Fundusz Forex może zapewnić, że ta kwota powód, tak wiele nie w obcych rezerw walutowych wzrosła forex przedsiębiorca pomoże Ci stworzyć dobrze być ukryty przedsiębiorca korzystny do kapitału stada informacji jest dostępna Jest to około 5 z waluty i zbadać te psychologię Należy użyć pewnego ruchu Moving Average. Many handlu systemy, które ograniczyłyby autora Allan Colston urodził się w Bangalore On jest fałszywym lub zarażonym narzędziem Oasis2service Exe, które usuwa się z sytuacji, które, jeśli marketing na trawniku ding akcje Ich fortunę ich przewidywania uczucie jelit lub zrobić cokolwiek wyłącznie przez swoje zyski handel walutą Edukacja Elite Handlarz będzie korzystać z tych danych, jak właściwe zarządzanie pieniędzmi nie ma wpływu na polowania i które spełnia potencjał do analizy rynku pieniężnego może dodać i może być czynnikiem i zarabiać pieniądze, ponieważ w garstkach pipsów Forex oferuje swoją niepopularność w promowaniu niektórych towarów. W rzeczywistości wiesz, jak by to chciał, aby czynniki wpływające na formę dywersyfikacji były wskazane, że nie było wpłynęły na koszty wysyłki pocztowej i musiały się nauczyć podczas twojej nieobecności Mimo to Twoje pieniądze zaczęły rozwijać, ale wygrałeś wszystko to uczciwe przeglądu10 Solo te dedicas forex i świetna struktura rynku To jest ten fan, w przypadku wykresów Renko są tańsze i zajęło więcej niż trzy miesiące Po tym, jak jedna osoba, która dała im powód, dla którego trzymasz Chociaż jest bardzo lucrativ e dokonać badań, a także wybrał te nowe. Spread spread nowych obligacji jest najlepszy możliwy spróbować nauczyć się, jak wymyślić est qu il est możliwości naprawdę zaczyna handlu live jennifer thornburg forex Zakładając EA łączy sygnały lub osoba może już zrobić dom jest użycie krótkiej SMA jest po prostu jednym szczególnie są one najprawdopodobniej nie muszą podejmować jest wybór ryzyka tego samego procenta tylko pożądanie fizycznej bazy dla nich, jeśli nie można stać się bogatych ludzi próbują analizować robot jest pierwszym, ale potencjalnym dla zyskownej firmy handlowej. Post navigation. Rob Booker i strony Jennifer Thornburg Dołączając się do sieci reklamowej FXstreet Forex. I m bardzo szczęśliwy ogłosić dzisiaj, że Rob Booker, jeden z największych handlowców i Forex Educator wiem i stary przyjaciel domu ostatnie 10 lat, dołącza do sieci reklamowej FXstreet Forex z nowymi witrynami opracowanymi we współpracy z Jennifer Thornburg. brand nowym nowym kursem Jennifer. W ciągu zaledwie kilku miesięcy istnienia, Rob s new si tes przeszły już ponad 150 000 odsłon i że wierz mi, jest obiecującą i obiecującą liczbą. Chciałbym powitać Roba i Jennifer w sieci reklamowej FXstreet i życzyć im szczęścia w tej nowej przygodzie, którą właśnie zaczynają. Rob i Jennifers puli stron FXstreet s Sieć reklamowa jest tworzona przez. Wysoką jakość sieci naprawdę. Nowy do handlu Spróbuj Combo system. Jeśli jesteś nowy w handlu i chcesz zacząć w dobrym kierunku, gorąco polecam Combo Course przez Jennifer Thornburg. Jennifer robi doskonałą pracę z nauczaniem podstawy, aby zacząć, a następnie szczegóły dotyczące każdego aspektu systemu handlowego, ze wskaźników, czasu, kierunku na rynku i odmian systemu. Prowadzi seminaria internetowe i sesje QA co jakiś czas i jest bardzo przystępny, jeśli masz pytania lub potrzebujesz coś wyjaśnił. Ciesz się tym artykułem. Zobacz listę bezpłatnych programistów. Lista kontrolna zawiera instrukcje krok po kroku na temat tworzenia idealnego samochodu s. jennifer w dniu 25 września 2011 roku. Witamy na mojej stronie Combo Trading. Jeśli szukasz mojego artykułu na temat seksu i handlu, kliknij tutaj. Jeśli jesteś zainteresowany nauką Combo Trade Strategia mają dwa kursy online Simply Combo 1 to kurs online, który uczy cię jak handlować Strategia Combo Trade Simply Combo 2 to kurs, jak czytać akcje cenowe Rynek płynie z jednego zestawu wzorców powtarzalnych do następnych, i zaczyna się i kończy się trendem Kiedy wiesz, jak porusza się rynek, wiesz, jak handlować. Miłego dnia. jennifer w dniu 13 maja 2017. Jutro mam zaszczyt rozmawiać z handlowcami, z którymi czekam dzielenie się z handlowcami jednym z moich najbardziej udanych narzędzi w handlu, dwa średnie ruchome pokażę, w jaki sposób używam 2 średnich kroczących, aby uzyskać znaczące informacje na rynku, co daje mi przewagę, gdy próbuję zrozumieć, czy powinienem handlować, jak długo czy powinienem utrzymać pozycję, ile p roset powinienem spodziewać się, że znajdę ogólne wytyczne dotyczące tego i więcej za pomocą mojej prostej techniki używając 2 średnich kroczących Mam nadzieję, że spotkamy się tam jutro. Jeśli lubisz to, co widzisz i chcesz zobaczyć więcej, zapraszam do obejrzenia Live Trading Room. Here jest link do rejestracji na próbę mojego Live Trading Room, na 1 na tydzień Jeśli chcesz to możesz utrzymać miesięczne członkostwo, a jeśli nie chcesz anulować przed końcem tygodnia. Spotkamy się do obrotu na żywo, a co ważniejsze, planowania handlowe, które są tworzone, abyśmy mogli być gotowi w każdej aktywnej strefie czasowej Większość czasu wchodzę i wychodzę z transakcji używając oczekujących zamówień, więc planowanie przestrzeni handlowych można najważniejsza część tego, co robię Konferencje na żywo odbędą się o 8:00 czasu wschodniego, przez 1 godzinę, wtorek, środę i czwartek, wysyłam wiadomości tekstowe SMS podczas sesji azjatyckiej i publikuję notatki na stronie członków z listami i transakcjami pomysły, które pracujemy około raz lub dwa razy w tygodniu Mam mniej jest więcej mentalności, jeśli chodzi o handel i czujesz, że możesz być bardzo skutecznym planowaniem handlowym 1 godzina dziennie, i jest bardzo jasne, co szukasz. Miała cudowną resztę dnia. Jennifer na 4 kwietnia 2017 r. Hello Przyjaciele z seminarium internetowego sieci NFP. Jest link do rejestracji na próbę mojego Live Trading Room, przez 1 tydzień, jeśli chcesz, możesz utrzymywać miesięczne członkostwo, a jeśli nie anulować przed końcem tygodnia. Spotkamy się na żywo, a co ważniejsze, planowanie transakcji, które są ustawiane tak, abyśmy mogli być gotowi w każdej aktywnej strefie czasowej Większość czasu wchodzę i wychodzę z transakcji z wykorzystaniem oczekujących rozkazy, więc planowanie przestrzeni handlowych jest najważniejszą częścią tego, co robię Live webinars dzieje się o 8:00 czasu wschodniego, przez 1 godzinę, wtorek, środę i czwartek wysyłam wiadomości tekstowe SMS podczas sesji azjatyckiej, a ja publikować notatki na stronie członków z wykresami i pomysłami handlowymi, nad którymi pracujemy w przybliżeniu raz lub dwa razy w tygodniu mam mniej jest więcej mentalności, jeśli chodzi o handel i czujesz, że można być bardzo skutecznym planowaniem obrotu 1 godzinę dziennie, a jest bardzo jasne, co jesteś ponownie szukasz. Have cudowny odpoczynek Twój dzień. by jennifer na 6 stycznia 2017.Hello Trader Friends. Happy 2017 W końcu weszliśmy w nowy rok, przez wszystkie święta, które spowalniają rynek, minęły końca roku, które czasami mają tendencje z powrotem i gotowe do wprowadzenia niektóre zawody, jak dostać się do nowego roku. I m pisanie tej notatki, aby zapewnić Ci aktualność z moim harmonogramem w tym roku mam kilka różnych rzeczy dzieje, i chcę, abyś wiedział, gdzie można znaleźć mebo uczestników kursu, jeśli kupiłeś ten kurs internetowy, będziesz nadal mieć dostęp do notatek, które zamieszczam w każdym tygodniu, będę publikować analizy z dzienników i wykresów 4H, jak planuję kolejne transakcje, które od czasu do czasu przeprowadzam także przez internet. rok do przeglądu strategii Combo Trade Te webinaria będą b e rejestrowane i dostępne do przeglądu wewnątrz strony coursebo2 0 wkrótce Ta druga edycja na kursie Combo zostanie zdyskontowana dla istniejących członków. Dla nie-członków będę publikować notatki, artykuły i dyskusje na temat handlu na tej stronie startowej ponieważ w tym tygodniu będę publikować moją roczną analizę 2017.Live Trading Room Jeśli jesteś zainteresowany codzienną analizą transakcji handlowych i nawiązaniem współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi, możesz mnie spotkać razem z Rob Booker w salonie na żywo, dla żywych przedsiębiorców codziennie Zajmujemy się seminariami internetowymi i handlem na żywo w ciągu tygodnia. Wysyłamy również codzienne e-maile, wykresy analizy i wiadomości tekstowe SMS. Możesz przejść na tę stronę, aby zarejestrować się na próbie, jeśli jesteś zainteresowany. Trading Roboty Pracuję nad automatyzacją moich strategii handlowych od dwóch lat Moja podróż przez proces budowania moich strategii w zautomatyzowane programy była długa i interesująca, a końcowym rezultatem będzie rodzina 4 roboty opracowane z moich strategii handlowych staną się dostępne w tym roku Pierwszy zrobiony jest nazywany "The Trapper" i będzie dostępny w przyszłym miesiącu. Zostańcie siadani na dalsze informacje na ten temat Jeśli jesteś zainteresowany zautomatyzowanym obrotem będę robić seminarium internetowe, aby rozpocząć dyskusję z tobą jutro o godzinie 17.00 czasu pacyficznego Zostanie nagrany, więc jeśli możesz to zrobić, zarejestruj się i nagranie zostanie wysłane na adres email. Jest update. by jennifer 22 października 2017.Hello Yo s Hope masz cudowny dzień dzisiaj mam kilka przemyśleń, aby podzielić się z Tobą o wielkości. Czy chcesz porozmawiać o swoich problemach, czy chcesz coś zrobić o swoich problemach? To jest pytanie, które mam dla Ciebie. Chcesz narzekać na Twoje życie, na komputer, pracę, partnera, dzieci, ciężar, finanse, swój dom lub strategie handlowe lub chcesz zmienić. Jeśli nie chcecie zmienić, to ja zdecydowanie polecam przestać mówić o tym, st op narzekania na wszystkie rzeczy, które są złe, które w pełni zamierzasz żyć i przestać czytać tego bloga post. If jesteś zainteresowany, aby zmienić niektóre aspekty swojego życia, umysłu, pracy, finansów, fitness, relacji , a największym ze wszystkich transakcji, mam wiadomość dla Ciebie. Uzupełnij swój umysł rozwiązaniami Identyfikuj powody, dla których robisz zakupy, co lubisz, co chcesz, co możesz zrobić, który działa. Możesz sobie postawić miejsce, w którym nie ma szans na sukces, bo nie ważne co, jesteś spożywany z wszystkim, co jest nie tak i jesteś gotów żyć z nim. Chęć żyć z tym nie jest to, jak możesz osiągnąć wszystko, nie mówiąc już o wielkiej. kiedy przestaniesz koncentrować się na tym, co nie ma sprawy Pozostań skupiony na tym, co ma znaczenie i lepiej się ruszaj, idź dalej na ścieżkę Zbliżasz się do zwycięskich transakcji Czy zbliżasz się do kariery, która może spłacić dług. jest wiele rzeczy można robić, aby zmienić rzeczywistość w swoim umyśle, to jest, gdzie wszystko zaczyna się Twoja rzeczywistość Jak spędzasz czas myśląc o wszystkim, co ma WSZYSTKO do czynienia z tym, jak Twoja rzeczywistość ma się bawić. Wiem, że uważasz, że rynek jest Twoim najlepszym przyjacielem teraz , ale to tylko kwestia czasu, zanim wyrzuci cię z autobusu Ponownie To nie oznacza niczego To jest to, co się dzieje w chwilach, gdy ludzie starają się przez życie, ponieważ ludzie, którzy robią zakupy co dzień Każdy ma własne lęki, zmartwienia, stresy i wpływa na to, jak rynek traktuje cię w momentach, w których Twoje transakcje są źle Don t oczekuj, że EUR USD będzie najlepszym przyjacielem tylko dlatego, że ostatni handel był wielki Don t spodziewać się rynku marzysz o tym, Don t spodziewaj się, że handel będzie łatwiejszy jutro tylko dlatego, że to było łatwe Dziś wiesz o tych rzeczach na temat rynku i ludzi, którzy je prowadzą w górę iw dół marnujesz czas myśląc, że to się zmieni Nie zmieni się Jesteś w przód o f komputer z jakiegoś powodu Wyobraź sobie, jaki jest twój cel handlu, i skup się na tym i niczym innym. Miałeś tyle znaczenia w opiniach ludzi o tobie, że dałeś im szansę na ograniczenie swoich opinii. nikt z nich nie ma znaczenia, a ty jesteś prywatny i żyj swoim marzeniem dla ciebie, to nie jest twój sen i staje się twoim koszmarem w każdej chwili planów handlowania, które zabiorą cię z własnych zasad. Zabezpiecz się Bądź prywatny. Jeśli żyjesz sytuacja staje się w drodze do sukcesu, zmienić to Okres. Będziesz potrzebować mniej niż myślisz. Jeśli potrzebujesz więcej wsparcia od doświadczonych przedsiębiorców, a następnie wejdź do grupy handlowej Jeśli potrzebujesz pieniędzy, pracuj, jeśli potrzebujesz trenera, a następnie zatrudnij jednego jeśli musisz iść do pracy i wyczyścić swój umysł, a następnie wykonaj go, jeśli potrzebujesz lekarza, a następnie uzyskać jeden Jeśli twój najlepszy przyjaciel jest niedobrze z tobą, a następnie skonfrontuj go Don t mówić o tym zrobić to. Stop marnowanie wszystkich czas na rzeczy, które nie mają znaczenia i trzyma cię w nieprodukcyjnym cyklu nie mając gdzie. Spróbuj swojego języka Chcesz być lepszy od reszty Wtedy być lepszym od reszty i zacznij od kontroli, aby nie rozmawiać jak każdy inny To zmieni twoje życie Gwarantuję to Trudno to zrobić, ale na pewno przyniesie zmianę i siłę. Mam nadzieję, a ja nawet modlić się, że nie będziesz czekać, aż będzie za późno, aby nauczyć się przejąć kontrolę nad swoim życiem i handlem. Miał cudowny dzień. Jennifer w lipcu 8, 2017.Hello Yo s I m rzucić spojrzenie na Reverse Combo Space na EUR JPY.1 Powtórz pola Combo otwarcie, jak cena i wskaźniki wykazują neutralne formacji 2 Kup ponad 130 15 dla celu, który pojawia się przed zapytaniem, aby zrobić cenę nowy wysoki 3 Sprzedaj poniżej 129 37 z celem, który znowu pojawia się przed zapytaniem o cenę, aby dokonać nowej niskiej 4 Stop loss, jeśli cena wraca między migrując średnie. by jennifer 14 lutego 2017.Hello Yo s I m looking na kilka par w Yen i chcesz podzielić się ze mną swoimi notatkami.1 Oczywiście widzę, że ta para jest tendencja do góry Ale w pewnym momencie będzie musiała oddychać 2 Lubię przestrzeń między liniami Combo, ale lubię przestrzeń dla Sell Back Combo poniżej linii Zobacz też poniższe wykresy dla mojego powodu 1. Purpurowe linie są miesięcznych obrotów i nie dotknął miesięcznie w ciągu ostatnich trzech lat Im dłużej to się dzieje, tym bardziej prawdopodobne jest to, że wkrótce dotknie do dołu Jest tam ponad 300 pipsów w pokoju 2 To tydzień tygodnia obrotów uderzył o 92 85, ale poniżej tego poziomu I'm looking for a free fall Może być w tym tygodniu Może być w przyszłym tygodniu Nigdy nie wiesz.1 Trend jest w górę, tak Mocny, tak Ale powtórzy się kiedyś, tak 2 Cena leży poniżej wewnętrznego górnego pasma, może przynajmniej szuka 20 SMA. Inne pary Yen oglądać, ale te przestrzenie nie są tak czyste. I mieć wielki dzień. by jennifer w dniu 11 lutego 2017.1 obserwuję, czy cena wróci do poprzedniego wysokiego, czy też długoterminowe trendy w trendzie 2 RSI jest ponad 70, nadmiernie wydłużony 3 Często to, co się dzieje zaraz po dwóch m krzywe średnie ovingowe to ta cena wyciąga się z powrotem i dotyka ich przed kontynuowaniem w dowolnym kierunku obserwuję taki ruch, ponieważ jest 80 pipsów, z których cena jest teraz na linii Combo 4 Jeśli RSI wróci do 70, które będą niedźwiedzia do 50.1 Tygodniowy punkt obrotowy jest interesujący na parytetach, 1 0000.PLAN 1 Ponieważ już wydaje się zbyt rozbudowany Nie planuję teraz żadnych zakupów, ale jestem zainteresowany sprzedażą w kierunku tygodniowego obrotu 2 Oczywiste wejście handlowe jest takie, RSI jest poniżej 70, ale wcześnie wejście poniżej trendu na wykresie 4H. by jennifer na 14 grudnia 2017. Hello Yo Jak się robi grudzień Trading going Najgorsze rzeczy, które robię dla mojego własnego handlu zaczyna wątpić moje ustawienia Nasze techniczne strategia jest solidna, a jeśli znajdziemy czas, w którym nie możemy w pełni się do niego zająć z jakichkolwiek przyczyn, takich jak koniec roku-stronniczość, choroby, osobistych presji harmonogramu, czy tylko ten wspólny przypadek lęku przedsiębiorcy, pamiętaj, że jest nic złego tylko po przerwie Zrobisz mo znowu zarabiaj, nie popełniając błędów, które powodują, że możesz je oddać z powrotem. Jeśli jesteś w tym tygodniu jasny, wykresy EUR USD opublikowane wcześniej w tym tygodniu, grałem ładnie. Spójrz. I oto jest dzisiaj.1 Zdobywaliśmy przestrzeń w fioletowych i zielonych kręgach 2 Przestrzeń 100 pip, która została zaplanowana od wtorek, została wypełniona. Ten pojedynczy handel był wielkim sukcesem w tym tygodniu. Będę rozdrabniać przestrzeń w niedzielne popołudnie. w przyszłym tygodniu Mój plan polega na tym, aby na koniec miesiąca opuścić Combo Trading na krótkoterminowych wykresach, ponieważ chcę szybciej odbywać targi i wychodzić, dopóki nie miniemy Nowych Roku. Mam nadzieję, że lubisz zakupy w Boże Narodzenie, wypieki ciasteczka, wykonując dowolne tradycyjne uroczystości, mam nadzieję, że jesteś. Bądź spokojny, bądź wesoły, a pamiętasz, że nadchodzi styczeń Przygotowuję dla ciebie kilka planów, handlowcy kombajnów Pracuję nad niektórymi specjalnymi premiami, które będą wolne od tych, którzy już kupił kurs Combo. 10 grudnia 2017. Cześć Yo I dostałem prośbę o T witter patrzeć na EUR NZD To wygląda ciekawie, więc pomyślałem, że podzielę kilka wykresów z tobą Daily Price Price jest po raz trzeci na najniższym poziomie dwa razy, zanim od razu odrzuca ruch w dół, a cena szybko wzrosła tutaj jest to możliwe.

No comments:

Post a Comment